Moje cesta k pedagogickým znalostem
Vol.17,No.4(2007)
Autor reflektuje důležité mezníky své cesty k pedagogickým znalostem. Na jejím začátku bylo zkoumání studentova a učitelova pojetí výuky a utváření profesních dovedností studentů, které vyústilo do výzkumu pedagogických dovedností a implicitních pedagogických znalostí. V současné době autor výzkumně rozpracovává (se svými spolupracovníky) problematiku rozvíjení pedagogické kondice budoucích učitelů a sociálních pedagogů. Většina autorových výzkumů i publikovaných studií byla spojena s řešením grantových projektů. V nich spolupracoval s kolegy z různých pracovišť a se svými doktorandy.
dovednosti; implicitní pedagogické znalosti; pedagogická kondice; pedagogické dovednosti; pedagogické znalosti; profesionální dovednosti; studentovo pojetí výuky; výzkum pedagogických dovedností a znalostí
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society