Profesionalizace a činnostní pojetí učitelského vzdělávání
Vol.5,No.15(1995)
Blížkovský, B.: On the Results and Trends in Pedeutological Research. In: lOth Congress WAER. Praha/Brusel 1990, s. 404-407.
—: Pedagogická zkušenost a tvořivost. Jednotná škola, 1990, č. 3.
—: Profesionalizácia učitelského vzdelávania. SPN, Bratislava 1984.
—: Perspektivy profesionálního rozvíjení vedoucích pedagogických pracovníků. SPN, Bratislava 1987.
—: Pedeutologie a gradace profesionality pedagogických pracovníků. Pedagogika, 1990, č. 5, s. 503-319.
—: Perspektivy gradace profesionality pedagogických pracovníků. Pedagogická revue, 1990, č. 4, s. 316-329.
—: Problémy a perspektivy učitelského vzdělávání. Projekt reformy učitelského vzdělávání na MU v Brně. Universitas 1991, č. 3, s. 35-41.
—: Systémová pedagogika. Amosium, Ostrava 1992, 303 s.
—: Pedeutologické základy učitelského vzdělávání. In: Učitel v demokratické škole. Sborník IX. pedeutologického semináře. Brno 1994.
—: Celistvé a otevřené pojetí výchovy. Sylabus k základům pedagogiky. Brno 1994, 24 s.
—: Prvořadý význam profese, vzdělávání a tvořivosti učitelů. Pedagogická orientace, 1992, č. 12-13.
Blížkovský, B. — Kučerová, S. a kol.: Systémové poňatie výchovy a vzdelávania učiteľov. Sborník V. pedeutologického semináře. SPN, Bratislava 1987.
—: Profesionální rozvíjení a seberozvíjení pedagogických pracovníků. Sborník VII. pedeutologického semináře. KPÚ, Ostrava 1990.
—: Za koncepčnost učiteľského vzdelávania. Sborník VIII. pedeutologického semináře. Bratislava 1990.
—: Nepodceňujme vzdělávání a tvořivost učitelů. Doporučení rady pedagogických věd CR. Pedagogická orientace, 1992, č. 5, s. 86-93.
Gillerno, I. — Hermochová, S. — Šubrt, R.: Sociální dovednosti učitele. Cvičení z metod aplikované psychologie. SPN, Praha 1990.
Grell, J.: Techniken des Lehrer Verhaltens. Beltz, Weinheim/Basel 1990. 338 s., 13. Aufl.
Hlavsa, J. aj.: Psychologické metody výchovy tvořivosti. SPN, Praha 1986.
Charta učitelů. Dokument OSN-UNESCO. UN, 1991, č. 36.
Kotarbiňski, T.: Praxeologie. Academia, Praha 1972.
Kučerová, S.: Profesionální činnosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. SPN, Bratislava 1987.
Maciaszek, M.: Vytváření didaktických dovedností učitele. SPN, Praha 1969.
Mareš, J. — Křivohlavý, J.: Sociální a pedagogická komunikace ve škole. SPN, Praha 1991.
Miller, G. A.: Lehrer lernen. 600 Aufgaben. Beltz, Weinheim/Basel 1989.
Příhoda, V.: Vedecká příprava učitelstva. Dědictví Komenského, Praha 1937.
Vyskočilová, E.: Cvičení z pedagogické praxe. SPN, Praha 1978.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2018 Bohumír Blížkovský