Profesionalizace a činnostní pojetí učitelského vzdělávání

Bd.5,Nr.15(1995)

Literaturhinweise

Blížkovský, B.: On the Results and Trends in Pedeutological Research. In: lOth Congress WAER. Praha/Brusel 1990, s. 404-407.

—: Pedagogická zkušenost a tvořivost. Jednotná škola, 1990, č. 3.

—: Profesionalizácia učitelského vzdelávania. SPN, Bratislava 1984.

—: Perspektivy profesionálního rozvíjení vedoucích pedagogických pracovníků. SPN, Bratislava 1987.

—: Pedeutologie a gradace profesionality pedagogických pracovníků. Pedagogika, 1990, č. 5, s. 503-319.

—: Perspektivy gradace profesionality pedagogických pracovníků. Pedagogická revue, 1990, č. 4, s. 316-329.

—: Problémy a perspektivy učitelského vzdělávání. Projekt reformy učitelského vzdělávání na MU v Brně. Universitas 1991, č. 3, s. 35-41.

—: Systémová pedagogika. Amosium, Ostrava 1992, 303 s.

—: Pedeutologické základy učitelského vzdělávání. In: Učitel v demokratické škole. Sborník IX. pedeutologického semináře. Brno 1994.

—: Celistvé a otevřené pojetí výchovy. Sylabus k základům pedagogiky. Brno 1994, 24 s.

—: Prvořadý význam profese, vzdělávání a tvořivosti učitelů. Pedagogická orientace, 1992, č. 12-13.

Blížkovský, B. — Kučerová, S. a kol.: Systémové poňatie výchovy a vzdelávania učiteľov. Sborník V. pedeutologického semináře. SPN, Bratislava 1987.

—: Profesionální rozvíjení a seberozvíjení pedagogických pracovníků. Sborník VII. pedeutologického semináře. KPÚ, Ostrava 1990.

—: Za koncepčnost učiteľského vzdelávania. Sborník VIII. pedeutologického semináře. Bratislava 1990.

—: Nepodceňujme vzdělávání a tvořivost učitelů. Doporučení rady pedagogických věd CR. Pedagogická orientace, 1992, č. 5, s. 86-93.

Gillerno, I. — Hermochová, S. — Šubrt, R.: Sociální dovednosti učitele. Cvičení z metod aplikované psychologie. SPN, Praha 1990.

Grell, J.: Techniken des Lehrer Verhaltens. Beltz, Weinheim/Basel 1990. 338 s., 13. Aufl.

Hlavsa, J. aj.: Psychologické metody výchovy tvořivosti. SPN, Praha 1986.

Charta učitelů. Dokument OSN-UNESCO. UN, 1991, č. 36.

Kotarbiňski, T.: Praxeologie. Academia, Praha 1972.

Kučerová, S.: Profesionální činnosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. SPN, Bratislava 1987.

Maciaszek, M.: Vytváření didaktických dovedností učitele. SPN, Praha 1969.

Mareš, J. — Křivohlavý, J.: Sociální a pedagogická komunikace ve škole. SPN, Praha 1991.

Miller, G. A.: Lehrer lernen. 600 Aufgaben. Beltz, Weinheim/Basel 1989.

Příhoda, V.: Vedecká příprava učitelstva. Dědictví Komenského, Praha 1937.

Vyskočilová, E.: Cvičení z pedagogické praxe. SPN, Praha 1978.

Metriky

282

Views

48

PDF (Tschechisch) views