Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.1,
Nr.2
(1991)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Studie
Pedagogické principy Komenského a současné pojetí vzdělání a výchovy
3–9
Jarmila Skalková
PDF (Tschechisch)
Komenský, Anglie a Hartlibův archív v Sheffieldu
9–12
Jan Kumpera
PDF (Tschechisch)
Komenský, Cartesius a dnešek
12–14
Erika Vonková
PDF (Tschechisch)
Historismus Komenského jako faktor univerzální nápravy lidských věcí
14–18
Marie Marečková
PDF (Tschechisch)
Komenský jako inspirator učitelů dějepisu na základních školách
18–21
Jitka Měřínská
PDF (Tschechisch)
Aktuálnosť Komenského myšlienok o knihách
22–25
Eva Turanská
PDF (Tschechisch)
Komenský a české minoritní školy v zahraničí
26–28
Jaroslav Vaculík
PDF (Tschechisch)
Problémy reformy vzdělávací soustavy ve světě a u nás
29–36
Jiří Kotásek
PDF (Tschechisch)
Vzdělání a věda
36–40
Vlastimil Pařízek
PDF (Tschechisch)
Několik pohledů do historie české počáteční skoly
41–45
Růžena Váňová
PDF (Tschechisch)
Hstorické paralely současné reformy střední školy
46–48
Josef Valenta
PDF (Tschechisch)
Zpráva o jednání a závěrech sekce Problémy učitelů a kontinuální gradace tvůrčí profesionality pedagogických pracovníků
49–50
Zdena Jesenská
PDF (Tschechisch)
Zaměření a obsah pedagogiky v učitelském studiu
51–52
Hana Kasíková
PDF (Tschechisch)
Pedagogická sposobnosť a metody jej zisťovania
53–55
Ján Varga
PDF (Tschechisch)
Učitelská způsobilost a pedagogická praxe studentu
56–57
Oldřich Šimoník
PDF (Tschechisch)
K významu pedagogické praxe v přípravě učitelů
58–61
Jiří Dvořáček
PDF (Tschechisch)
Príprava budúcich učiteľov - stály problém nášho školstva
61–64
Marta Černotová
PDF (Tschechisch)
K některým problémům přípravy budoucích učitelů
64–66
Božena Jiřincová
PDF (Tschechisch)
Ke koncepci studia učitelů počátečního stupně ZŠ v celoživotním rozměru
67–69
Helena Vyskočilová
PDF (Tschechisch)
K pedagogicko - profesijnej orientácii prípravy učiteľov
70–71
Ľudovít Višňovský
PDF (Tschechisch)
Vplyv pedagogickej zložky na formovanie osobnosti budúceho učiteľa
71–74
Pavol Masarik
PDF (Tschechisch)
Perspektívy bakalárskeho studia na pedagogických fakultách
75–77
Viera Kováčová
PDF (Tschechisch)
K niektorým otázkam problematiky začínajúcich učiteíov
77–79
Miroslav Krystoň
PDF (Tschechisch)
První zkušenosti z interakčních cvičení v rámci profesionálních praktik na PdF MU
79–82
Jaroslav Řezáč
PDF (Tschechisch)
Výchova k osobní zdatnosti
82–84
Mojmír Vážanský
PDF (Tschechisch)
Informatika a výuková technologie v systému přípravy na učitelské povolání
85–86
Mojmír Stojan
PDF (Tschechisch)
Muzeopedagogika v přípravě učitelů
86–89
Vladimír Jůva
PDF (Tschechisch)
Náměty z teorie mravní výchovy v profesionálním výcviku studentu učitelství
89–91
Stanislav Střelec
PDF (Tschechisch)
Současný stav a perspektivní funkce srovnávací pedagogiky v ČSFR
93–95
Eliška Walterová
PDF (Tschechisch)
Pedagogické vedy a prostriedky masovej komunikácie na prahu tretieho tisícročia
95–98
Henrich Janus
PDF (Tschechisch)
Výzkumné činnosti v odborném školství
98–100
Helena Kubátová
PDF (Tschechisch)
ke stažení
101–121
celá sekce
PDF (Tschechisch)
Idea pedagogické fakuty
101–107
Stanislava Kučerová
Projekt reformy učitelského vzdělávání na Masarykově univerzitě v Brně
107–114
Bohumír Blížkovský
Pedagogické a psychologické disciplíny v socioprofesní přípravě učitelů
114–121
Vladimír Spousta