Problematika připravenosti předškolních pedagogů na tvorbu školního programu

Bd.12,Nr.4(2002)

Abstract
Tvorba školního programu podle rámcových standardů vyžaduje od managementu školy postup podle algoritmu: analýza vzdělávacích potřeb, návrh, realizace a kontrola vzdělávacího programu,
evaluace výsledků realizovaného programu.
Literaturhinweise

PROKOPENKO, J., Kubr, M. a kol. Vzdělávání a rozvoj manažerů. 1. vydani. Praha: Grada Publishing, 1996. 632 s. ISBN 80-7169-250-6.

Rámcový program pro předškolní vzdělávání. MŠMT ČR, 2001.

Tomanová, D. Hospitace v podminkach mateřske Školy. In e-Pedagogium. Nezavisly odborny časopis určeny pedagogickym pracovnikům všech typů školy. 1. Mimořadne čislo. 2002. tJP v Olomouci, Pedagogicka fakulta, Olomouc: UP, 2002, s. 148-152. ISSN 1213-7758. Tež: http://www.upol.cz/UP/Pracovis/Casopis.pdf

Tomanová, D. Problematika interni evaluace mateřske školy. In Pedagogická diagnostika 2001. Sbornik referatů z mezinarodni konference. Ostrava: OU Pedagogicka fakulta, 2001, s. 138-141. ISBN 80-7042-184-3.

Woot, P. de Řizeni změny v podminkach vysoke školy. Aula, 1996, roč. 4, str. 4-10.

Metriky

287

Views

122

PDF (Tschechisch) views