Výchova jako cesta formování profesní identity
Bd.14,Nr.4(2004)
Abstract
Schlagworte:
vychova; formace; profesni identita; vzdělani; vychovna situace; situace vychovatelova; situace vy chovancova; formace vědoma; formace nevědoma
Příspěvek na základě fenomenologické analýzy výchovy rozkrýva složitost formační stránky výchovného procesu a zdůrazňuje odpovědnost vychovatelů za formování profesní identity odborníků, jež se ukazuje v jejich jednání.Výchova jako cesta formování profesní
identity
identity
vychova; formace; profesni identita; vzdělani; vychovna situace; situace vychovatelova; situace vy chovancova; formace vědoma; formace nevědoma
Literaturhinweise
Arendtová, H. Vita activa oder Vom tätigen Leben. Stuttgart: W. Kohlhammer Verlag, 1960.
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
Patočka, J. Filosofie výchovy. In Péče o duši. Sebrané spisy, sv. 1, Praha: OIKOYMENH, 1996.
Vzdělávací politika České republiky očima OECD. Učitelské noviny č. 14 z 2.4.1996.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2017 Ivana Nekvapilová