Výchova jako cesta formování profesní identity

Bd.14,Nr.4(2004)

Abstract
Příspěvek na základě fenomenologické analýzy výchovy rozkrýva složitost formační stránky výchovného procesu a zdůrazňuje odpovědnost vychovatelů za formování profesní identity odborníků, jež se ukazuje v jejich jednání.Výchova jako cesta formování profesní
identity

Schlagworte:
vychova; formace; profesni identita; vzdělani; vychovna situace; situace vychovatelova; situace vy chovancova; formace vědoma; formace nevědoma
Literaturhinweise

Arendtová, H. Vita activa oder Vom tätigen Leben. Stuttgart: W. Kohlhammer Verlag, 1960.

Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.

Patočka, J. Filosofie výchovy. In Péče o duši. Sebrané spisy, sv. 1, Praha: OIKOYMENH, 1996.

Vzdělávací politika České republiky očima OECD. Učitelské noviny č. 14 z 2.4.1996.

Metriky

406

Views

649

PDF (Tschechisch) views