Některé další faktory podílející se na tvorbě vyučovacího klimatu

Bd.13,Nr.3(2003)

Abstract
V příspěvku se zabýváme dalšími faktory, které se podílejí na tvorbě vyučovacího klimatu. Pozorujeme a popisujeme projevy těchto faktorů: pořádek a organizovanost vyučování, jasnost pravidel, posuzování a hodnocení studentů, rozmanitost a participace ve vyučování, učitelovo nadšení a rozhled.

Schlagworte:
faktor vyučovacího klimatu; pořádek a organizovanost vyučování; jasnost pravidel; posuzování a hodnocení studentů; rozmanitost a participace ve vyučování; učitelovo nadšení a rozhled
Literaturhinweise

Cangelosi, J.S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1996.

Grecmanová, H. Tvorba a charakteristika vyučovacího klimatu na gymnáziu. In Proměny školy, učitele a žáka na přelomu století. Brno: Konvoj, 2001, s. 210-212.

Grecmanová, H., Holoušová, D., Urbanovská, E. Obecná pedagogika I. Olomouc: HANEX, 1999.

Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Olomouc: PdF UP, 1998.

Kyriacou, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1997.

Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997.

Steffens, U., Bargel, T. Erkundungen zur Qualität von Schule. Neuwied: Herman Luchterhand Verlag, 1993.

Metriky

338

Views

160

PDF (Čeština) views