Některé další faktory podílející se na tvorbě vyučovacího klimatu
Roč.13,č.3(2003)
faktor vyučovacího klimatu; pořádek a organizovanost vyučování; jasnost pravidel; posuzování a hodnocení studentů; rozmanitost a participace ve vyučování; učitelovo nadšení a rozhled
Cangelosi, J.S. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1996.
Grecmanová, H. Tvorba a charakteristika vyučovacího klimatu na gymnáziu. In Proměny školy, učitele a žáka na přelomu století. Brno: Konvoj, 2001, s. 210-212.
Grecmanová, H., Holoušová, D., Urbanovská, E. Obecná pedagogika I. Olomouc: HANEX, 1999.
Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Olomouc: PdF UP, 1998.
Kyriacou, Ch. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1997.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 1997.
Steffens, U., Bargel, T. Erkundungen zur Qualität von Schule. Neuwied: Herman Luchterhand Verlag, 1993.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Jana Kašpárková