K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)

Bd.30,Nr.2(2020)

Literaturhinweise

Janík, T., Slavík, J., Mužík, V., Trna, J., Janko, T., Lokajíčková, V…, & Zlatníček, P. (2013). Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky. Brno: Masarykova univerzita.

Minaříková, E., & Najvar, P. (2020). Pedagogická orientace: Výzva pro autory napříč vzdělávacími kontexty. Dostupné z https://journals.muni.cz/public/journals/10/PedOr_Vyzva2020_ final.pdf

Nguyen, T. (2015). The effectiveness of online learning: Beyond no significant difference and future horizons. MERLOT Journal of Online Learning and Teaching, 11(2), 309–319.

Russell, T. L. (1999). The no significant difference phenomenon: As reported in 355 research reports, summaries and papers. North Carolina State University.

Slavík, J., Dytrtová, K., & Fulková, M. (2010). Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, 2010, 60(3–4), 223–241.

Švaříček, R., & Šeďová, K. (Eds.). (2007). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál.

Metriky

0


416

Views

469

PDF (Tschechisch) views