1. Malá škola po pěti letech: proměny školy v době reformy
Dominik Dvořák, Karel Starý, Petr Urbánek
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 25, ##plugins.generic.citedBy.issue## 1, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 9, ##plugins.generic.citedBy.year## 2015
https://doi.org/10.5817/PedOr2015-1-9
2. Outdoor Education in Geography: A specific Educational Strategy
Hana Svobodová
ISBN 978-80-210-9522-9 ##plugins.generic.citedBy.year## 2019
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9522-2019
3. High autonomy and low accountability: Case study of five Czech schools
Dominik Dvořák, Petr Urbánek, Karel Starý
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 24, ##plugins.generic.citedBy.issue## 6, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 919, ##plugins.generic.citedBy.year## 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-6-919
4. Přírodověda, přírodopis a biologie v RVP – na co se zaměřit v budoucích revizích?
Jakub Holec
Biologie. Chemie. Zeměpis ##plugins.generic.citedBy.vol## 29, ##plugins.generic.citedBy.issue## 2, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 27, ##plugins.generic.citedBy.year## 2020
https://doi.org/10.14712/25337556.2020.2.3
5. Když je kurikulární reforma evidence-less
S. Štech
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 23, ##plugins.generic.citedBy.issue## 5, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 615, ##plugins.generic.citedBy.year## 2013
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-615
6. Kompetence a školní praxe. Rozpaky oborového didaktika nad kurikulární reformou
F. Kuřina
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 24, ##plugins.generic.citedBy.issue## 3, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 433, ##plugins.generic.citedBy.year## 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-3-433
7. Jak se mateřských škol dotýkaly transformační a kurikulární změny?
Soňa Koťátková
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 24, ##plugins.generic.citedBy.issue## 4, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 583, ##plugins.generic.citedBy.year## 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-4-583
8. The verification of educational objectives in the chemistry education of the Czech Republic
Jan Tříska, Hana Čtrnáctová, E. Masal, I. Önder, S. Beşoluk, H. Çalişkan, E. Demirhan
SHS Web of Conferences ##plugins.generic.citedBy.vol## 37, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 01073, ##plugins.generic.citedBy.year## 2017
https://doi.org/10.1051/shsconf/20173701073
9. Od reformy kurikula k produktivní kultuře vyučování a učení
T. Janík
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 23, ##plugins.generic.citedBy.issue## 5, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 634, ##plugins.generic.citedBy.year## 2013
https://doi.org/10.5817/PedOr2013-5-634
10. Dimensions of centralization and decentralization in the rural educational landscape of post-socialist Czechia
Silvie R. Kučerová, Dominik Dvořák, Petr Meyer, Martin Bartůněk
Journal of Rural Studies ##plugins.generic.citedBy.vol## 74, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 280, ##plugins.generic.citedBy.year## 2020
https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2019.12.018
11. Current Research in Biology Education
Vanda Janštová, Natálie Tichá, Petr Novotný
ISBN 978-3-030-89480-1 Chapter 17, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 219, ##plugins.generic.citedBy.year## 2022
https://doi.org/10.1007/978-3-030-89480-1_17