Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů
Roč.12,č.1(2002)
učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů (s využitím rozhovorů, skupinových diskusí, studentských sebereflexí, pozorování a dotazníku studentova pojetí výuky). Přináší podněty pro promýšlení přípravy i realizace podobných, kvalitativně orientovaných, výzkumů a inspirace pro zkvalitňování učitelského vzdělávání.
pedagogicke dovednosti; studenti učitelstvi; individualni rozvoj pedagogickych dovednosti; faktory rozvoje pedagogickych dovednosti studentů; kvalitativni metodologie (vyzkum); učitelske vzdělavani
Švec, V. Krystalizace prvků didaktických dovedností ve studentských sebereflexích. Pedagogicka orientace, 1998, č. 4, s. 81-90.
Švec, V. Předpoklady rozvíjení pedagogických dovedností studentů. In Švec, V. a kol. Cesty k učitelske profesi: utvařeni a rozvijeni pedagogickych dovednosti. Brno: Paido, 2002.
Švec, V., Musil, R. Intervence podporující vytváření didaktických dovedností studentů. In ŠVEC, V. (ed.). Monitorovani a rozvoj pedagogickych dovednosti. Brno: Paido, 2000, s. 83-105.
Vyskočilová, E. Místo učitelovy kondice v rámci pedagogických dovedností. In Švec, V. (ed.). Monitorovani a rozvoj pedagogickych dovednosti. Brno: Paido, 2000, s. 24-31.
Vyskočilová, E. Psychosomatická kondice jako základ schopnosti vychovávat. In Švec, V. a kol. Cesty k učitelske profesi: utvařeni a rozvijeni pedagogickych dovednosti. Brno: Paido, 2002.
WalterovÁ, E. (ed.) Učitele jako profesni skupina, jejich vzdělavani a podpůrny system. 1. a 2. díl. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2001.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Vlastimil Švec