K obnově kontinuity dobrého v české pedagogice
Roč.16,č.1(2006)
Zásadní příspěvek k diskusi o stavu české pedagogiky vychází z nového polského zdůraznění pedagogické odpovědnosti a systémovosti. Orientuje se na hlavní příčiny slabin polistopadové pedagogiky, na deficity normativní a realizační. Projevují se nedostatečně komplexním i závazným výběrem základních výchovně-vzdělávacích hodnot pro 21. století, slabou spoluprací tvůrčí pedagogické teorie s tvůrčí pedagogickou praxí a nízkou kultivací celkového společenského dění v ČR.
podmínky; potřeby a slabiny soudobé výchovy v ČR; kritika neoliberalismu a postmodernismu; metodologická redukce a jednostrannost neoliberální pedagogiky; souvztažnost diagnostické (zjišťující; evaluační …); projekční (normativní; axiologické …)...

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society