Psychosomaticky koncipovaný seminář Rétorika a prezentace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Bd.18,Nr.1(2008)
Příspěvek pojednává o psychosomaticky koncipovaném semináři Rétoriky a prezentace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, který absolvovali studenti 1. ročníku oboru Sociální pedagogika. Důraz je kladen na význam nového pojetí předmětu – koncepce s prvky psychosomatiky. Inspiraci pro toto pojetí autorka čerpala z katedry autorské tvorby a pedagogiky na DAMU v Praze a Ateliéru dramatické výchovy JAMU v Brně. Cílem příspěvku je nastínit problematiku realizace předmětu a pokusit se odpovědět na otázky, jak zařadit psychosomatické disciplíny do komunikační přípravy sociálních pedagogů a jak zjišťovat účinnost psychosomaticky pojaté komunikační přípravy.
příprava budoucích učitelů; psychosomatika; kreativní pedagogika; dramatická výchova; komunikace; psychosomatické disciplíny; sociální pedagogika

Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society