Vztahy mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním u žáků druhého stupně základní školy v rámci enviromentální výchovy
Bd.18,Nr.1(2008)
Studie prezentuje výzkum, který je zaměřen na zkoumání vztahů mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním v rámci environmentální výchovy u žáků druhého stupně základní školy. Deskriptivní část výzkumu se zabývá zejména analýzou jednotlivých položek didaktického testu. Studie seznamuje čtenáře s teoretickými východisky pro výzkum, jeho cíli a popisuje uplatněnou metodologii. Zvolena byla kvantitativní metodologie, výzkumnými nástroji jsou didaktický test a dotazník. Některé dílčí výsledky jsou uvedeny v závěru studie.
automobilismus; environmentální výchova; jednání; postoje; vědomosti; základní škola
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society