Domácí příprava ve vyučování německého jazyka nově (Pokus o aplikaci Gardnerovy teorie vícenásobné inteligence)

Vol.12,No.4(2002)

Abstract
Stať pojednává o aplikaci Gardnerovy teorie vícenásobné inteligence na domácí úkoly ve vyučování německého jazyka a jejím vlivu na styl učení žáka a jeho výkon vyjádřený klasifikací.

Keywords:
příprava žáků na vyučování; domácí úkoly; vyučování německého jazyka; Gardnerova teorie vícenásobné inteligence; styl učení; klasifikace žáka
References

Gardner, H. Dimenze myšlení. Praha: Portal, 1999.

Gavora, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno: Paido, 1996.

Mareš, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portal, 1998.

Mošnerová, R. Domaci připrava žaků střednich škola na vyučovani německeho jazyka v zavislosti na typu jejich inteligence. Diplomova prace. PF MU Brno, 2002.

Internetové odkazy

Multiple inteligence and learning styles. Dostupné na www: http://www.utoronto.snow.ca/Learn2 /mod3/mini inventory. html

Metrics

307

Views

97

PDF (Čeština) views