Humanizace naší školy prostřednictvím osobnostně a sociálně rozvinutého učitele (Náhled do koncepce a účinnosti kurzu Osobnostní a sociální výchovy pro studenty učitelství 1. st. ZŠ)
Roč.12,č.3(2002)
Humanizace ve vychově; osobnost mladšiho školaka; osobnostni pojeti prace učitele; modely předmětů s osobnostni orientaci na českych pedagogickych fakultach; model kurzu Osobnostni a socialni vychova; analyza zpětnych vazeb studentů; komparace výstupn
Gillernová, L, Hermochová, S., Šubrt, R. Sociální dovednosti učitele. Praha: SPN, 1990. ISBN 80-7066-039-2.
Helus, Z. Čtyři teze k tematu „Změna školy“. Pedagogika, 2001, roč. LI, č. 1, s. 25-41. ISSN 3330-3815.
Helus, Z. Ditě jako zdroj proměn učitelskeho povolani. In Hledání učitele. Praha: PedF UK, 1996, s. 16-24. ISBN 80-96039-09-9.
Koťáková, S. Kompetence ditěte předškolniho věku. Pedagogika, 2000, roč. L, č. 1, s. 56 až 64. ISSN 3330-3815.
Koťátková, S. Osobnostni a socialni rozvoj ve studiu učitelstvi a jeho prakticka propedeutika. In Sociální pedagogika. Brno: PedF MU, 2000.
Rogers, C., Freiberg, J. Sloboda učit sa. Bratislava: Persona, 1998. ISBN 80-967980-0-6.
Spilková, V. Současne a perspektivni změny vzdělavani učitelů primarnich škol v CR na pozadi zapadoevropskeho vyvoje. In Univerzitní vzdělávání učitelů primární školy na přelomu století: Sborník z vědecké konference. Praha: PedF UK, 1999, s. 23-30. ISBN 80-86039-76-5.
Skalková, J. Humanizace vzdělávání a výchovy jako soudobý pedagogický problém. Usti n. Labem: UJEP, 1993.
Svatoš, T. Individuálně orientovaná pregraduální učitelská příprava. Habilitačni prace. Vysoka škola pedagogicka, Hradec Kralove, 2000.
Švec, V. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace. Brno: Paido, 1999.
Sturma, J. Poznamky k situačnimu vycviku nastavajicich učitelů. Pedagogická orientace, 2000, č. 1, s. 56-61. ISSN 1211-4669.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Soňa Koťátková