Školní podmínky pro přístup žáků k učivu jako k instrumentu řešení životních problémů
Roč.12,č.2(2002)
příprava pro život; životní problémy; přístup žáků k učivu; subjektivní smysl učiva; učivo jako instrument řešení životních problémů; podmínky pro pochopení učiva jako instrumentu; současný stav přístupu k učivu
Atkinsonová, R. L. a kol. Psychologie. Praha: Portal, 1997.
Bertrand, J. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portal, 1995.
Fontana, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portal, 1997.
Gardner, H. Dimenze myšlení Praha: Portal, 1999.
Hartl, P. Psychologický slovník . Praha: Budka, 1993.
Maňák, J. Stručný nástin metodiky tvořivé práce. Brno: Paido, 2001.
Navrátil, S., Klimeš, K. Vytváření a řešení pedagogických situací. Usti n. L.: PdF. UJEP, 1986.
Navrátil, S. a kol. Prace učitele s neuspěšnymi žaky. In Acta Universitatis Purkinianae. Usti n. L.: UJEP, 1997.
Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portal, 1998.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Stanislav Navrátil, Jan Mattioli