Školní podmínky pro přístup žáků k učivu jako k instrumentu řešení životních problémů

Bd.12,Nr.2(2002)

Abstract
N/A

Schlagworte:
příprava pro život; životní problémy; přístup žáků k učivu; subjektivní smysl učiva; učivo jako instrument řešení životních problémů; podmínky pro pochopení učiva jako instrumentu; současný stav přístupu k učivu
Literaturhinweise

Atkinsonová, R. L. a kol. Psychologie. Praha: Portal, 1997.

Bertrand, J. Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portal, 1995.

Fontana, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portal, 1997.

Gardner, H. Dimenze myšlení Praha: Portal, 1999.

Hartl, P. Psychologický slovník . Praha: Budka, 1993.

Maňák, J. Stručný nástin metodiky tvořivé práce. Brno: Paido, 2001.

Navrátil, S., Klimeš, K. Vytváření a řešení pedagogických situací. Usti n. L.: PdF. UJEP, 1986.

Navrátil, S. a kol. Prace učitele s neuspěšnymi žaky. In Acta Universitatis Purkinianae. Usti n. L.: UJEP, 1997.

Průcha, J. Moderní pedagogika. Praha: Portal, 1998.

Metriky

309

Views

114

PDF (Čeština) views