Sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu

Roč.18,č.4(2008)

Abstrakt

Tématem empirické studie1 je dosud opomíjený fenomén v pedagogických vědách – sdílení znalostí v týmu. Autor se pokusil přiblížit tento fenomén na základě kvalitativního výzkumu sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu, který pečuje o seniory. Po teoretickém ukotvení tématu vymezuje cíl a výzkumné problémy. Popisuje triangulaci zvolených výzkumných metod (polostrukturované rozhovory, zúčastněné pozorování, analýza deníků členů týmu). Získaný materiál ve formě textů byl analyzován. Dílčí výsledky autor integruje v závěru studie a zároveň formuluje hypotézy pro další fázi výzkumu.


Klíčová slova:
analýza deníků členů týmu; hypotézy vyplývající z kvalitativního výzkumu; kódování výroků; kvalitativní výzkum; polostrukturované rozhovory; sdílení znalostí; triangulace metod; zúčastněné pozorování
Metriky

427

Views

169

PDF views