Sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu
Vol.18,No.4(2008)
Tématem empirické studie1 je dosud opomíjený fenomén v pedagogických vědách – sdílení znalostí v týmu. Autor se pokusil přiblížit tento fenomén na základě kvalitativního výzkumu sdílení znalostí v interdisciplinárním sociálně zdravotnickém týmu, který pečuje o seniory. Po teoretickém ukotvení tématu vymezuje cíl a výzkumné problémy. Popisuje triangulaci zvolených výzkumných metod (polostrukturované rozhovory, zúčastněné pozorování, analýza deníků členů týmu). Získaný materiál ve formě textů byl analyzován. Dílčí výsledky autor integruje v závěru studie a zároveň formuluje hypotézy pro další fázi výzkumu.
analýza deníků členů týmu; hypotézy vyplývající z kvalitativního výzkumu; kódování výroků; kvalitativní výzkum; polostrukturované rozhovory; sdílení znalostí; triangulace metod; zúčastněné pozorování
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society