Mnohorozměrný charakter pedagogické interakce
Roč.6,č.21(1996)
Gavora, P. a kol.: Pedagogicka komunikacia v zakladnej škole. Veda, Bratislava 1988.
Gavora, P.: Vyskum interakce učitel-žiaci na hodine cudzieho jazyka. Cizi jazyky ve škole, 26, 1982/83, č. 10, s. 438-443.
Mareš, J., Křivohlavy, J.: Socialni a pedagogicka komunikace ve škole. Statni pedagogicke nakladatelstvi, Praha 1990.
Putkiewicz, E., Ruszczyňska-Schiller, M.: Interakcje nauczyciel-uczeň w procesie kształcenia. In: Kwartalnik pedagogiczny, 27, 1982, č. 1, s. 90-96.
Skalkova, J.: Postmoderni myšleni a pedagogika. Pedagogika, 45, 1995, č. 1, s. 19-29.
Spousta, V.: Vedomi souvislosti a mnohorozmernosti. In: Spousta, V.: Krasa, uměni a vychova. Masarykova univerzita, Brno 1995, s. 8-13.
Watzlawik, P., Beavin, J. H., Jackson, D. D.: Menschliche Kommunikation — Formen, Storungen und Paradoxien. Hans Huber, Bern 1969.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Vladimír Spousta