Mnohorozměrný charakter pedagogické interakce

Bd.6,Nr.21(1996)

Literaturhinweise

Gavora, P. a kol.: Pedagogicka komunikacia v zakladnej škole. Veda, Bratislava 1988.

Gavora, P.: Vyskum interakce učitel-žiaci na hodine cudzieho jazyka. Cizi jazyky ve škole, 26, 1982/83, č. 10, s. 438-443.

Mareš, J., Křivohlavy, J.: Socialni a pedagogicka komunikace ve škole. Statni pedagogicke nakladatelstvi, Praha 1990.

Putkiewicz, E., Ruszczyňska-Schiller, M.: Interakcje nauczyciel-uczeň w procesie kształcenia. In: Kwartalnik pedagogiczny, 27, 1982, č. 1, s. 90-96.

Skalkova, J.: Postmoderni myšleni a pedagogika. Pedagogika, 45, 1995, č. 1, s. 19-29.

Spousta, V.: Vedomi souvislosti a mnohorozmernosti. In: Spousta, V.: Krasa, uměni a vychova. Masarykova univerzita, Brno 1995, s. 8-13.

Watzlawik, P., Beavin, J. H., Jackson, D. D.: Menschliche Kommunikation — Formen, Storungen und Paradoxien. Hans Huber, Bern 1969.

Metriky

251

Views

142

PDF (Tschechisch) views