Problematika posuzování školního klimatu
Roč.7,č.1(1997)
školni klima; posuzovani školniho klimatu; aspekty školniho klimatu
Aurin, K.: Gute Schulen — worauf beruht ihre Wirksamkeit? Bad Heilbrun 1990.
Bessoth, R.: Organisationsklima an Schulen. Luchterhand, Neuwied u. Frankfurt/M. 1989a.
Bessoth, R.: Verbesserung des Unterrichtsklimas. Luchterhand, Neuwied u. Frankfurt/ M. 1989b.
Cečetka, J.: Negativujuce momenty v pedagogickych vzťahoch. In: Jednotna škola, 23, 1971, č. 2, s. 133-144.
Fend, H.: Schulklima. Soziale Einflusprozesse in der Schule. Beltz, Weinheim u. Basel 1977.
Fučik, J.: Lepe žaky poznavat. Učitelske noviny, 22, 1972, č. 41, s. 4.
Hudeček, J.: Socialni vztahy mezi učiteli a žaky. Odborna škola, 26, 1978/79, č. 5, s. 65-69.
Mareš, J.: Socialni a pedagogicka komunikace ve škole. Statni pedagogicke nakladatelstvi, Praha 1990.
Oswald, F.: Schulklima. Die Wirkungen der personlichen Beziehungen in der Schule. Universitatsverlag, Wien 1989.
Samuhelova, M.: Klima v pedagogickej komunikacii. In: Sučasny stav a perspektivy pedagogickeho vyzkumu. Zbornik referatov zo seminara konaneho v dňoch 9.- 12. 10. 1990 v Smoleniciach. Ustav experimentalnej pedagogiky, Bratislava 1990, s. 222-232.
Schaffer, F.: Die „gute Schule“ — was ist das? Nepublikovane texty.
Sitkey, G.: Kamaratstvo s rizikom. Rodina a škola, 38, 1991, č. 4, s. 14.
Smid, J.: Učitel — žak. Učitelske noviny, 24, 1974, č. 13, s. 7.
Vořiškova, H.: Co dokaže strach. Uzkostne stavy i předstirani hrdinstvi. Učitelske noviny, 94, č. 4, s. 6.
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Helena Grecmanová