Masarykova univerzita | Masaryk university
Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Pro autory
Podrobnosti
O časopisu
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Roč.11,
č.1
(2021)
Celé číslo v
PDF
Editorial
1
Miluša Bubeníková, Šárka Kadlecová
Jazyková výuka v době covidové
Older Adult English Language Learning during the Pandemic of COVID-19
6
Iva Koutská
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-1
PDF (angličtina)
Distanční výuka - krok vpřed nebo krok vzad?
22
Zuzana Hořká
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-2
PDF
Online Learning: An Enthusiastic Approach
32
Aleksandra Holubowicz
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-3
PDF (angličtina)
Conference Skills in Remote Learning
37
Eva Čoupková, Daniela Dlabolová
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-4
PDF (angličtina)
Korpus v jazykové výuce
Using Corpora in Teaching Languages to Enhance Competency in English as a Foreign Language with Focus on English for Business and Economics
47
Michaela Duruttya
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-5
PDF (angličtina)
Corpus-based teaching materials for specialised courses: the case of English for mathematicians
59
Lucie Malá
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-6
PDF (angličtina)
Metody nácviku jazykových dovedností
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
69
Blanka Pojslova
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7
PDF (angličtina)
What is expertise in language teaching? Balancing between LAP and LSP
93
Agnieszka Suchomelová-Polomska
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-8
PDF (angličtina)
Delivery of written assessment e-feedback to year abroad Mandarin learners
104
Zhiqiong Chen
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-9
PDF (angličtina)
Wortschatzerwerb im Unterricht: Wie kann man anders und dabei effektiv mit dem neuen Wortschatz arbeiten?
122
Ivana Zolcerová
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-10
PDF (angličtina)
Němčina historických pramenů na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy
132
Helena Hasilová
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-11
PDF
Student a vysokoškolské studium
Přístupy ke studiu u studentů českých vysokých škol – Přehledová studie současného pedagogického výzkumu
144
Ivana Mičínová
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-12
PDF
Les étudiants tchèques et slovaques en mobilité internationale: différentes interactions en Erasmus
160
Marie Červenková, Hana Delalande
https://doi.org/10.5817/CASALC2021-1-13
PDF
Recenze
Jazyková expresivita v hlavních zpravodajských relacích celoplošných televizních stanic
179
Ivana Mrozková
PDF
Jazyková pracoviště
Fakulta aplikovaných jazykov, Ekonomická univerzita v Bratislave
182
Tatiana Hrivíková
PDF