Komunikácia strany Sloboda a Solidarita na sociálnych sieťach

Bd.8,Nr.3
Prodej sociálna

Abstract
V tomto článku analyzujeme komunikaci strany Sloboda a Solidarita na sociálních sítích. Hlavním cílem je analyzovat formu, obsah a interaktivitu komunikace. Strana má svoje profily na třech stránkach: Youtube, Twitter a Facebook. Zaměřujeme svou pozornost na období od vzniku profilu na určité stránce do 31. 1. 2011. Bližší pohled je věnovan času před parlamentními volbami v roce 2010. Výsledkem je zjištění, že aktivita strany klesá po parlamentních volbách a komunikace směřuje převážně jednosměrně – od strany k voličům.

Schlagworte:
Sloboda a Solidarita; Youtube; Facebook; Twitter; interaktivita
Literaturhinweise

FERBER, Peter; FOLTZ, Franz; PUGLIESE, Rudy. Cyberdemocracy And Online Politics: A New Model Of Interactivity. Bulletin of Science, Technology & Society, 2007, č. 5, s. 391–400. ISSN 0270-4676. https://doi.org/10.1177/0270467607304559

KIOUSIS, Spiro. Interactivity: A Concept Explication. New Media & Society, 2002, č. 3, s. 355–383. ISSN 1461-4448. https://doi.org/10.1177/146144480200400303

LILLEKER, Darren; JACKSON, Nigel. Building an Architecture of Participation? Political Parties and Web 2.0 inBritain. Journal of Information Technology & Politics, 2009, č. 3, s. 232–250. ISSN 1933-1681. https://doi.org/10.1080/19331680903028438

LILLEKER, Darren; JACKSON, Nigel. Towards a More Particpatory Style of Election Campaigning: The Impact of Web 2.0 on the UK 2010 General Election [online]. Internet Policy, 2010, č. 3. [cit. 2. 12. 2011]. Dostupné na www: <www.psocommons.org/policyandinternet/vol2/iss3/art4>. https://doi.org/10.2202/1944-2866.1064

LILLEKER, Darren; MALAGÓN, Casilda. Levels of Interactivity in the 2007 French Presidential Candidates’ Websites. European Journal of Communication, 2010, č. 1, s. 25–42. ISSN 1460-3705. https://doi.org/10.1177/0267323109354231

LILLEKER, Darren; PACK, Mark; JACKSON, Nigel. Political Parties and Web 2.0: The Liberal Democrat Perspective. Politics, 2010, č. 1, s. 105–112. ISSN 0263-3957. https://doi.org/10.1111/j.1467-9256.2010.01373.x

McMILLAN, Sally J. A Four-Part Model Of Cyber-Interactivity. New Media & Society, 2002, č. 2, s. 271–291. ISSN 1461-4448. https://doi.org/10.1177/14614440222226370

STROMER-GALLEY, Jennifer. On-line Interaction and Why Candidates Avoid It. Journal of Communication, 2000, č. 4, s. 111–132. ISSN 1460-2466. https://doi.org/10.1111/j.1460-2466.2000.tb02865.x

STROMER-GALLEY, Jennifer. Interactivity-as-Product and Interactivity-as-Process. The Information Society, 2004, č. 5, s. 391–394. ISSN 0197-2243. https://doi.org/10.1080/01972240490508081

WALLSTEN, Kevin. Political Blogs: Transmission Belts, Soapboxes, Mobilizers, or Conversation Starters? Journal of Information Technology & Politics, 2007, č. 3, s. 19–40. ISSN 1933-1681. https://doi.org/10.1080/19331680801915033

Metriky

0

Crossref logo

0


466

Views

420

PDF (Čeština) views