Jak vzdělávat integrativní psychoterapeuty II: vybrané modely výcviků v zahraniční literatuře

Roč.5,č.2(2011)

Abstrakt

Příspěvek porovnává několik modelů integrativních psychoterapeutických výcvikůpublikovaných vzahraniční literatuře a ukazuje jejich základní shodu. Podrobněji se věnuje několika klíčovým tématům: kritické počáteční fázi výcviku ve vztahu kvývoji integrativní perspektivy, problematice identifikace sterapeutickým směrem, otázce, zda vyučovat různé terapeutické přístupy souběžně nebo postupně, využití terapeutických manuálů vintegrativním výcviku, propojením výuky svýzkumem a evaluací a také vlivem institucionálního kontextu na pojetí výuky integrace.


Klíčová slova:
identifikace s psychoterapeutickým směrem; integrace; psychoterapeutický výcvik; vývoj psychoterapeuta
Metriky

96

Views