Jak vzdělávat integrativní psychoterapeuty II: vybrané modely výcviků v zahraniční literatuře
Roč.5,č.2(2011)
Příspěvek porovnává několik modelů integrativních psychoterapeutických výcvikůpublikovaných vzahraniční literatuře a ukazuje jejich základní shodu. Podrobněji se věnuje několika klíčovým tématům: kritické počáteční fázi výcviku ve vztahu kvývoji integrativní perspektivy, problematice identifikace sterapeutickým směrem, otázce, zda vyučovat různé terapeutické přístupy souběžně nebo postupně, využití terapeutických manuálů vintegrativním výcviku, propojením výuky svýzkumem a evaluací a také vlivem institucionálního kontextu na pojetí výuky integrace.
identifikace s psychoterapeutickým směrem; integrace; psychoterapeutický výcvik; vývoj psychoterapeuta

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2018 Psychoterapie