Masarykova univerzita | Masaryk university
Search Query
Search
Register
Login
English
Deutsch
Čeština
CZ
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Home
Archive
Call for papers
For authors
FAQ
Subscription orders
About
About the Journal
Editorial Team
Contact
Vol.3,
No.8-9
(1993)
Full Issue in
PDF (Čeština)
Articles
O příčinách naší soudobé krize. K 75. výročí 28. října 1918
3–12
Bohumír Blížkovský
PDF (Čeština)
Hodnotová dimenze výchovy a globální výzva
13–24
Stanislava Kučerová
PDF (Čeština)
Globální pojetí světa a výchovy (Vztah ekologické výchovy a výchovy k hodnotám)
24–28
Hana Horká
PDF (Čeština)
K některým aspektům svobody osobnosti
28–32
Vladislava Heřmanová
PDF (Čeština)
K aktuálním problémům
33–35
Jan Beran
PDF (Čeština)
Asertivní styl komunikace a jednání ve škole
35–38
Alena Vališová
PDF (Čeština)
Počátky školské reformy v Československu po listopadu 1989 K 4. výročí 17. 11. 1989
39–43
Bohumír Blížkovský
PDF (Čeština)
Modernizace a individualizace vyučování na málotřídní škole
43–48
Ladislav Hintnaus
PDF (Čeština)
Elementárne písmo na základnej škole
48–52
Božena Šupšáková
PDF (Čeština)
Škola jako architektonický prostor
53–58
Josef Musil
PDF (Čeština)
Smerom k motivácii štúdia matematiky
59–69
Dušan Jedinák
PDF (Čeština)
Etologické pojetí předmětu mateřský jazyk
69–72
Simeon Romportl
PDF (Čeština)
Předpoklady pro studium a jejich utváření
72–77
Hana Kořínková-Zárubová
PDF (Čeština)
Výchovně vzdělávací proces na vysokých školách
77–85
Vlastimil Švec
PDF (Čeština)
Dvoustranný pedagogický systém
85–86
Jan Zlatník
PDF (Čeština)
Příprava učitele na vyučování
87–88
Danuše Procházková
PDF (Čeština)
K vymezení sociální pedagogiky
90–93
Libor Pecha
PDF (Čeština)
Formální a neformální řád a Hawthornský experiment
93–97
Jiří Prokop
PDF (Čeština)
Výchova v domovech a rodinách pěstounů v procesu evropské integrace
97–101
Mojmír Vážanský
PDF (Čeština)
Příčiny kriminality mladistvých
101–110
Jolana Hroncová
PDF (Čeština)
Scientismus v přípravě učitelů
111–116
Jiří Syrovátka
PDF (Čeština)
K problému psychologické přípravy učitele
116–120
Jaroslav Řezáč
PDF (Čeština)
Príprava pre profesiu učiteľ otvorená
120–127
Marta Černotová
PDF (Čeština)
Současné chápaní významu pedagogické praxe při přípravě učitelů
127–130
Libuše Podlahová
PDF (Čeština)
Výchova studentů učitelství k tvořivosti
130–136
Milena Kurelová-Kratochvílová
PDF (Čeština)
Možnosti predprípravy žiakov na učitelské povolanie
136–141
Miroslav Krystoň
PDF (Čeština)
Názory a postoje učiteľov 1. st. ZŠ k podstate a procesu humanizácie výchovy a vzdelávania
141–145
Beata Kosová
PDF (Čeština)
Učiteľ a odborné poradenské služby škole
145–147
Ján Špitka, Jozef Ihnacík
PDF (Čeština)
Dojde k renesanci dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků?
147–152
Václav Bartoš
PDF (Čeština)
Několik poznámek k účasti učitelů na správě
153–155
František Štěpánek
PDF (Čeština)
Jak dál — aneb jak pomáhat vedení škol?
155–158
Václav Klapal
PDF (Čeština)
Reports
ke stažení
159–194
celá sekce
PDF (Čeština)
Češi a Slováci jednali o spolupráci
159–161
Antonín Měšťan
Humanistický odkaz B. Suchodolského
161–165
Jarmila Skalková
Pedagogika a pedagogové III
165–172
Libor Pecha
O stavu a budoucnosti vojenské pedagogiky
172–177
Branislav Pazdera
Učitelské vzdělávání v parlamentní komisi
177–178
Bohumír Blížkovský
K další edici Pedagogické orientace
179–180
redakce PO
Zpráva o činnosti brněnské pobočky ČPdS v roce 1993
180–181
Alena Šafrová
Gertrude Brinek: Erziehung des Staunens. Zuř pädagogischen Bedeutung eines emotiven Phänomens.
181–183
Vladimír Jůva
Arieh Lewy: National and school-based curriculum development
183–184
Jarmila Svobodová
Pedagogická encyklopédia O tvorbe terminologie predškolskej pedagogiky
184–186
Valentina Trubíniová
Další pomůcka pro vedoucí dětských táborů
186–187
Tomáš Hála
Nová edice „DĚDICTVÍ KOMENSKÉHO“ — odborná pomoc ke svépomoci
187–189
redakce PO
Filozoficko-historický přístup k otázkám výchovy
195–202
Stanislava Kučerová
PDF (Čeština)