Proč pokračovat v diskusích a vědeckých výzkumech? (O problémech osmiletých gymnázií a nižší sekundární školy)
Vol.11,No.2(2001)
Bueb, B. Thema: Brauchen wir Eliteschulen? Paedagogik, 1999, č. 3, s. 52.
Coleman, J. S. The Concept of Equality of Educational Opportunity. Harward Educational Review, 38, 1968, č. 1, s. 37.
Eco, U. Mysl a smysl. Praha: Vize 97, 2000, s. 123.
Gal, R. Treatment of the academically talented Infants. A critical Assesment. In The Year Book of Education. London, 1961, s. 271-276.
Gardner, H. Dimenze myšlení. Teorie rozmanitých inteligencí. Praha: Portál, 1999.
Groeben, von der, A. Thema: Brauchen wir Eliteschulen? Paedagogik, 1999, č. 3, s. 53.
Heller, R. Zum Problem der Begabungsreserven. In Luekert, N.-R. a kol. Begabungsforschung und Bildungsfoerderung als Gegenwart sauf gäbe. München - Baí.el: Ernst Reinhart Verlag, 1969, s. 352-430.
Hessen, S. Filosofické základy pedagogiky. Praha: Nákladem Československé grafické unie, 1936, s. 138-167.
Hessen, S. Školství v demokracii. Brno: Vydavatelský odbor Ústředního spolku jednot učitelských, 1935.
Husník, P. Víceletá gymnázia křiví rovný přístup ke vzdělání. Učitelské noviny, 2001, č. 18, s. 18.
Huteau, M. Ou en est 1’éducation cognitive? Cahiers pédagogiques, No 381, février 2000. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice. Bílá kniha. Praha: ÚIV, 2001.
Oelkers, J. Was macht das Gymnasium heute noch attraktiv? Deutsche Lehrerzeitung, 1994, č. 6, s. 5.
Roth, H. (ed.) Begabung und Lernen. Ergebnisse und Folgerungen neuer Forschungen. Stuttgart: Ernst Klett Verlag, 1969.
Schultze, W. Über den Voraussagenwert der Auslesekriterien für den Schulerfolg am Gymnasium. Frankfurt a. M., 1964.
Thomas, H. Schulreform in Westeuropa. In Lenzen, D. (ed.) Encyklopaedie. Erziehungswissenschaft. Stuttgart, Klett-Cotta 1984-1986.
Váňová, M. Diferenciácia vzdělávacích eiest v sekundárnom školstve vyspělých európských krajin. Pedagogická revue, 50, 1998, č. 3, s. 212-219.
Veselá, Z. Česká střední škola od národního obrození do druhé světové války. Brno: Universita J. E. Purkyně, 1972.
Walker, D.A. The IEA Six Subjekt Survey: An Empiriocal Study of Education in Twenty-One Countries. International Studies in Evaluation, Vol. IX. Stockholm: Almquist und Wqiksell International; New York: Wiley, 1976.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2017 Jarmila Skalková