Názory učitelů na integrované vyučování v primární škole - zpráva z předvýzkumu

Vol.11,No.4(2001)

References

Bertrand, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha, 1998.

Blížkovský, B. a kol. Středoevropský učitel na prahu učící se společnosti 21. stol. Brno: Konvoj, 2000.

Gavora, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno, 2000.

Goleman, D. Emoční inteligence. Praha, 1997.

Henning, C., Keller G. Antistresový program pro učitele. Praha, 1996.

Chráska, M. Základy výzkumu v pedagogice. Olomouc, 1998.

Kantorková, H. Pedagogická tvořivost studentů učitelství. Ostrava, 2000.

Kantorková, H. Praktická pedagogická příprava studentů učitelství v alternativním programu výuky pedagogiky. In Sborník VI. konference ČAP V. České Budějovice, 1998.

Kašová, J. Škola trochu jinak - projektové vyučování v teorii i praxi. Kroměříž, 1995.

Kotásek, J. Česká škola a její učitelé ve společnosti opírající se o znalosti. Učitelské noviny 33, 2000, s. 16-19.

Kovaliková, S, Olsenová, K. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž, 1995.

Kučerová, S. Člověk - hodnoty - výchova. Prešov, 1996.

Kurelová, M. Učitelská profese v teorii i praxi. Ostrava, 1998.

Kyriacou, C., Pratt, J. Teacher Stress and Psychoneurotic symptoms. Britisch J. of Education Psychol., 55, 1985.

Lašek, J. Učitel a sociální klima výuky. In Sborník XIV. Olomouckých psychologických dnů. Olomouc, 1998.

Maňák, J. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků. Brno, 1998.

Maňák, J. a kol. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno, 1994.

Maňák, J. a kol. Tvořivá škola. Brno, 1998.

Mareš, J., Slavík, J., Svatoš, T., Švec, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno, 1996.

Misiorna, E., Zientkiewicz, E. a kol. Zintegrowana edukacja w klasach /-///. Poznaň, 1999.

Paine, S., W. Job Stress and Burnout Sage. Newbury Park, 1982.

Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha, 1998.

Pelikán, J. Výchova jako teoretický problém. Ostrava, 1994.

Prokopová, A. Škola (ne) tvořivosti. In Maňák, J. Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků. Brno, 1997.

Průcha, J. České základní vzdělávání, analýza výsledků pedagogického výzkumu. In Sborník VI. konference ČAPV. České Budějovice, 1998.

Průcha, J. Vzdělávání a školství ve světě. Praha, 1999.

Seebauerová, R. Lehrer (in) sein in Mitteleuropa. Wien, 1997.

Selby, D., Pike, G. Globální výchova pro 21. stol. Praha, 1994.

Skalková, J. Obecná didaktika. Praha, 1999.

Skalková, J. Za novou kvalitu vyučování. Brno, 1995.

Spilková, V. Proměny primární školy a vzdělávání učitelů. Praha, 1997.

Šťáva, J. Školský management a tvořivost. In Maňák, J. Tvořivá škola. Brno, 1998.

Švec, V. Klíčové dovednosti ve vyučování a výcviku. Brno, 1998.

Šimíčková, H. Od kreativity k integraci. In Maňák, J. Tvořivá škola. Brno, 1998.

Šimíčková, H. K principu integrace a kreativity v české škole. Komenský, roč, 118, s. 51.

Šimíčková, H. Využití prožitku při integrovaném vyučování. Komenský, roč. 119, s. 10.

Šimíčková, H. Historie a já. Komenský, roč. 123, s. 141.

Výchovně vzdělávací programy Obecná škola a Základní škola, Praha 1993 a 1997.

Walterová, E. Kurikulum, proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno, 1994.

Zelinová, M. Školská klíma a tvořivost riaditeľov. Bratislava, 1996.

Metrics

313

Views

138

PDF (Čeština) views