Partnerství ve výzkumu žáka
Vol.10,No.1(2000)
na základě výzkumu žáků.
žák; partner; partnerství; práce s partnerem; práce ve dvojicích; párové vyučování; sociální forma vyučování; dotazník; interview; metodická doporučení
Badegruber, B. Otevřené učení ve 28 krocích. Praha: Portál, 1992.
Burzer, T. Partnerarbeit und innere Differenzierung. In Drescher, R., Hurych, F. Innere Differenzierung. Regensburg, 1976.
Die Pädagogik. Schüler Duden. Mannheim - Wien - Zürich: Meyers Lexikonverlag, 1989.
Dietrichs, E. Partnerschaft in der Schule - Schule als Partner. Bad Heilbrunn, 1989.
Klafki, W. Lernen in Gruppen. Pädagogik 1/1992.
Kratochvíl, M. Párové vyučování a učení jako prostředek ke zvýšení efektivity vyučování. Liberec, 1998.
Mareš, J., Křivohlavý, J. Pedagogická komunikace ve škole. Brno: Masarykova univerzita, 1995.
Meyer, K. Partnerarbeit in der Schule von heute. In Dietrich, Georg u. a. Kooperatives Lernen in der Schule. Donauwörth, 1974.
Meyers Enzyklopädisches Lexikon. Mannheim, Wien, Zürich, 1981.
Průcha, J., Mareš, J., Walterová, E. Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
Roth, G. Die Praxis des Gruppenunterrichts und ihre Grundlagen. Bremen, 1971.
Weber, A. Zwischen Anspruch und Wirklichkeit: Warum Kleingruppenarbeit für den Lehrer so schwierig ist. In Wöhler, Karlheinz (ed.) Gruppenunterricht. Hannover, 1981.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2017 Jiří Prokop, Petr Prokop