Některé aspekty vzdělávání učitelů v otázkách speciální pedagogiky
Vol.14,No.3(2004)
and practical graduate, practice period and reflection of lessons.
teacher training; teaching profession for elementary schools; special education; practice period
Franiok, P., Kysučan, J. Psychopedie - Speciální pedagogika mentálně retardovaných. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002.
Franiok, P. Kapitoly z teorie speciální pedagogiky. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2003.
Kraus, B. Výchova ve společenských proměnách na počátku nového století. Pedagogika, 2003, roč. 53, č. 3, s. 253-269.
Národní program rozvoje vzdělávání v České republice. Praha: Ostav pro informace ve vzdělávání, 2001.
Starting Competences Needed to be an ínclusive Teacher. Dostupné na: http://www.geocities.com/sencdi/
Vítková, M. Integrativní školní (speciální) pedagogika. Brno: MSD, 2003.
Vyhláška č. 127/1997 Sb., o speciálních školách a speciálních mateřských školách.
Vyhláška č. 291/1991 Sb., o základní škole.
Vyhláška č. 9/2004 Sb., kterou se mění vyhláška č. 291/1991 Sb., o základní škole.
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2017 Petr Franiok