Educational subjects and the quality of final theses
Vol.23,No.4(2013)
structural content analysis; content analysis of documents; final theses standards; educational subjects; student centred approach; learning outcomes
Černíkovský, P., & Nantl, J. (2011). Národní kvalifikační rámec terciárního vzdělávání. Národní deskriptory. Praha: MŠMT.
Drápela, V. J. (1997). Přehled teorií osobnosti. Praha: Portál.
Kaščák, O., & Pupala, B. (2012). Škola zlatých golierov. Vzdelávanie v ére neoliberalizmu. Praha: SLON.
Kratochvíl, S. (1998). Základy psychoterapie. Praha: Portál.
Mayring, P. (2003). Qualitative Inhaltsanalyse. Grundlagen und Techniken. Weinheim und Basel: Beltz Verlag.
Veber, T., & Bauman, P. (2010). Metodická pomůcka ke zpracování závěrečných prací. Dostupné z http://www.tf.jcu.cz/getfile/08e7dfe316146697
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2014 Czech Pedagogical Society