How to increase pupils’ interest about technical and apprenticeships? – historical analogy
Vol.29,No.1(2019)
Janiš ml., K. (2014). Jak tedy reflektovat socialistickou pedagogiku. Pedagogická orientace, 24(1), 128–132.
Janiš ml., K. (2018). Kariérní řád – profesní rozvoj pedagogických pracovníků v reflexi dokumentu
historického. Lifelong Learning, 8(3), 82–88.
Komenský, J. A. (1930). Velká didaktika. Praha: Dědictví Komenského.
Meisner, J. & Veselý, M. (1951). Z diskuze o polytechnickém vzdělávání. Pedagogika, 1(9–10), 611–619.
Mejstřík, V., et al. (1975). Čeští učitelé na cestě k socialismu. Praha: SPN.
Podpora polytechnického vzdělávání: pojetí tematické oblasti v projektu P-KAP. Praha: NÚV.
Dostupné z http://www.nuv.cz/uploads/P_KAP/ke_stazeni/pojeti_decizni_sfera/PTV_IV_podrobne_pojeti_oblasti_intervence.pdf
Školy a školská zařízení – za školní rok 2016/2017. Praha: Český statistický úřad. Dostupné
z https://www.czso.cz/csu/czso/skoly-a-skolska-zarizeni
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2019 Kamil Janiš ml.