0 praktické přípravě budoucích učitelů
Vol.2,No.5(1992)
Blížkovský, B.:Perspektivy gradácie profesionality pedagogických pracovníkov, Pedagogická revue, 1990, č. 4, s. 316-332.
Dovednostní model učitelovy profese. Praha, PF UK — OBIS 1986.
Kučerová, S.: Výchova hodnotami a k hodnotám. Pedagogická orientace. 1991, č. 1.
Mrhač, J. a kol.: Pedagogická praxe ve studiu učitelství 1. st. ZS. Praha, SPN 1988.
Mrhač, J.: Permanentní inovace. Učitelské noviny, 1990, č. 38, s. 9
Navrátil, S.: Systém činností učitele ve vyučovacím procesu. Kandidátská disertační práce. UK Praha, FF, Praha 1988.
Řezáč, J.:Sociálně psychologický výcvik a možnosti jeho využití v pedagogické praxi. Komenský, 1978/88, č. 10, s. 611-614.
Švec, V.: Požiadavky na utváranie pedagogických schopností (zručností) učitelov. Jednotná škola, 1990, č. 2, s. 115-126.
Valenta, J.: Problémy praktické přípravy učitelů obecných a měšťanských škol v období 1. republiky. Pedagogika, 1990, č. 3, s. 287-299.
Turek, L: K moderniázii československého školstva. Jednotná škola, 1990, č. 3, s. 193-211.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2018 Josef Mrhač