K teorii a praxi komunikativních dovedností
Vol.4,No.10(1994)
Andrejevová, G. M. — Janoušek, J.: Komunikace a činnost. Praha, UK 1981.
Benda, J.: Navozování změn v interaktivních modelech chovám učitelů prostřednictvím psychologického výcviku. In: Systémové poňatie výchovy a vzdelávania učiteľov. Bratislava, ÚÚVU 1987, s. 272-278.
Brusch, W.: Die Videoaufzeichnungals Mittel der Lehrerbildung und Unterrichtsvorschung. Praxis des Neusprachlichen Unterricht, 29, 1982, č. 3, s. 227-237.
Búda, B.: Čo vieme o epmatii? Bratislava, Pravda 1987.
Corbová, O.: Komunikativně zručnosti — jedna z foriem pedagogickej praxe poslucháčov 1. stupňa základnej školy. Pedagogická prax I. Banská Bystrica, PF 1987, s. 1-8.
Grác, J.: Ovplyvňovanie človeka človekom. Martin, Osveta 1987.
Grell, J. — Grell, M.: Unterrichtesrezerpte. Miinchen, Urban und Schwarzenberg, 1979.
Chráska, M.: Hospitace jako forma pedagogického pozorovaní. Olomouc, FF UP 1986 (kandidátska disertační práce).
Mareš, J.: Empirické výzkumy interakce učitel — žáci v zahraničí. In: Interakce učitel — žáci a učitel — studenti. Hradec Králové.
Rylke, H. — Klimowicz, G.: Szkoła dla ucznija jak uczyc życia z ludźmi. Warszawa, WSIP 1983.
Vyskočilová, E.: Cvičení z pedagogické praxe I. (dovednost sociálně komunikovat). Praha, SPN 1978.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2018 Alena Nelešovská