Práce - profesionalita - vzdělávání dospělých
Vol.8,No.3(1998)
Busshoff, L. Pilotstudie zur Entwickling von Berufsvorstellungen. Berufsberatung und Berufsbildung, 4, 1987, s. 15-21.
Bühlerovä, Ch. Der menschliche Lebenslauf als psychologisches Problem. Leipzig-Jena, 1993.
Coufalík, K. K transformaci profesního vzdělávání. In Transformačni procesy v profesnim vzdělavani ve středni Evropě. Kroměříž, 1995, s. 11-14.
Čermáková, M. Komparačni studie absolventů vysokych škol v ČSFR. Výzkumná zpráva. Centrum pro studium vysokého školství CR. Praha, 1991.
Ginzberg, E. aj. Occupational Choise: An approach to a general theory. New York, 1951.
Koščo, J. aj. Psychologicke poradenstvo v školskom a profesionalnom vyvine. Bratislava, 1971.
Koščo, J. aj. Teoria a prax poradenskej psychologie. Bratislava, 1980.
Koščo, J. aj. Poradenska psychologia. Bratislava, 1987.
Kvalita a zodpovědnost. Praha: MŠMT CR, 1994.
Merkens, H. Hodnotová orientace mládeže v dobách sociální změny. Pedagogicka orientace, 1998, č. 1., s. 47-65.
Miller, D. C. - Form, W. H. Industrial Sociology. New York, 1951.
Nový, L. Životni draha jako sociologicky problem.. Brno, 1989.
Palán, Z. Transformační proces v dalším profesním vzdělávání. In Transformačni procesy v profesnim vzdělavani ve středni Evropě. Kroměříž, 1995, s. 21-23.
Regionalni aspekty rozvoje středniho a vyššiho středniho odborneho školstvi. Výzkumná zpráva. Praha: MŠMT ČR, 1996.
Seifert, K. H. Berufswahlreife. In Handbuch zur Berufswahlvorbereitung. Nürnberg, 1987, s. 186-198.
Super, D. E. A theory of vocational development. American Psychoiogist, 8, 1953, č. 4, s. 185-190.
Super, D. E. Career Development: Self-Concept Theory. New York, 1963.
Transformačni procesy v profesnim vzdělavani ve středni Evropě. Kroměříž, 1995.
Zahradník, R. Přestane být školství a věda „obtížnou Popelkou“? Věda a společnost. (Bulletin redakce Technik a Asociace pro mládež, vědu a techniku AMAVET ke dnům vědy „98“).
Zprava examinatorů OECD o vzdělavacim systemu v Česke republice. Praha: MŠMT ČR, 1996.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Copyright © 2018 Libor Hřebíček