Masarykova univerzita | Masaryk university
Suchanfrage
Suchen
Registrieren
Einloggen
Deutsch
English
Čeština
EN
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Domů
Archiv
Výzva pro autory
Beitragseinreichung
FAQ
Předplatné a distribuce
Über uns
Über die Zeitschrift
Redaktion
Kontakt
Bd.2,
Nr.3
(1992)
Full Issue in
PDF (Tschechisch)
Studie
Cíle a hodnoty výchovy
4–7
Stanislava Kučerová
PDF (Tschechisch)
Z ohlasů díla J.A.Komenského v našich zemích.
8–16
Ladislav Blatný
PDF (Tschechisch)
Podiel slovenských pedagógov na realizácii myšlienok J. A. Komenského na Slovensku
16–20
Vojtech Blaško
PDF (Tschechisch)
Výchova aktívneho vzťahu žiakov k prírode v pedagogickom odkaze J. A. Komenského
20–22
Jarmila Dargová
PDF (Tschechisch)
Podněty Jana Amose Komenského pro soudobou hudební výchovu
22–24
Olga Settari
PDF (Tschechisch)
Aktuálnosť odkazu J. A. Komenského k príprave rodičov na výchovu detí v rodine
25–27
Igor Kominarec
PDF (Tschechisch)
Odkaz J. A. Komenského a súčasna rozumová výchova detí predškolského veku
28–30
Márta Podhájecká
PDF (Tschechisch)
Výstava soudobé kultury a kulturní hodnocení ve výchově a vzdělání
31
František Pospíšil
PDF (Tschechisch)
Reforma a makromodel školské soustavy
32–33
Hana Hudcová
PDF (Tschechisch)
Liberalizace školské politiky a vnitřní transformace školy
34–37
Miluše Havlínová
PDF (Tschechisch)
Jan Ámos Komenský a mateřská škola dnes
38–39
Pavla Denková, Soňa Doškarová, Helena Odehnalová, Pavla Rychlíková, Eva Šafránková
PDF (Tschechisch)
K reformě základního školství
40–41
Daniela Janečková
PDF (Tschechisch)
K niektorým otázkam vnútornej reformy ZŠ so zreteľom na počiatočné vzdelávanie
41–43
Mária Píššová
PDF (Tschechisch)
Niektoré možnosti zvyšovania účinnosti vyučovania na 1. stupni základnej školy
44–46
Božena Šupšíková
PDF (Tschechisch)
K otázkám reformy obsahu všeobecného vzdělaní
46–48
Hana Lelková
PDF (Tschechisch)
Vybrané problémy reformy základní školy
48–51
Vladimíra Špilková
PDF (Tschechisch)
K niektorým otázkam koncepcie základnej deväťročnej školy
51–55
Ľudovít Hrdina
PDF (Tschechisch)
Problémy diferenciace 2. stupně základní školy
56–61
Milan Škrabal, Svatoslava Škramovská
PDF (Tschechisch)
Koncepce odborného školství a její determinanty
61–64
Ivan Švanda
PDF (Tschechisch)
K reformě odborného školství
64–66
Jaromír Coufalík
PDF (Tschechisch)
Kvalita a efektivita práce učitelů jako problém školské reformy ve světových trendech i u nás
66–69
Hana Mukařovská
PDF (Tschechisch)
Diskuse
Jak připravit dobrého učitele
70–75
redakce PO
PDF (Tschechisch)
Zprávy
ke stažení
76–115
celá sekce
PDF (Tschechisch)
Zpráva o činnosti ČPdS při ČSAV za rok 1991
76–78
redakce PO
Další vzdělávání, sebevzdělávání a rozvíjení tvořivosti pedagogických pracovníků
79–101
Bohumír Blížkovský
Detabuizovaný Makarenko
102–115
Libor Pecha
Detabuizovaný Makarenko
102–115
Libor Pecha