Učitel v roli žáka - součást profesní přípravy učitele

Bd.9,Nr.3(1999)

Literaturhinweise

Hejny, M. a kol. Teória vyučovania matematiky. 2. vyd. Bratislava: SPN, 1990.

Novotná, J., Trch, M. Algebra a teoretická aritmetika. Sbirka přikladů. 2. čast - Polynomicka algebra. 3. čast - Zaklady algebry. [Skriptum.] Praha, 1990, 1993.

Littler, G.H., Taylor, V. Teaching strategies in mathematical education courses for student teachers. In Proceedings SEMT 95. Ed. M. Hejny, J. Novotna. Prague: Charles University, 1995.

Nieto, L. J. B. Learning to teach mathematics: Types of knowledge. In Becoming a primary teacher, Issues from mathematics education. Ed. J. Gimenez, S. Llinares, V. Sanchez. 1996.

Tichá, M., Roman, M. Handels- und Beforderungssituationen als Thema fur Unterrichtseinheiten. In Beiträge zum Mathematikunterrich. Ed. K. P. Muller. Franzbecker, 1996.

Rubínová, M., Novotná, J. Students’ independent work in mathematics out of school. Mathematics Competitions, Vol. 10, No 2, 1997.

Ruřina, F. Matematika a matematicka připrava učitelů prvniho stupně. In K aktuálním otázkám matematické přípravy učitelů 1. stupně na ZŠ (OŠ) na Pedagogických fakultách v ČR a SR. Ed. B. Novak. Olomouc, 1997.

Novotná, J. a kol. Sbírka úloh z matematiky nejen pro přípravu k maturitě a přijímacím zkouškám na vysoké školy. Praha: Scientia, 1997.

Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině: jak pracovat s kurikulem. Praha: Portal 1998. Anglicky original: Teaching as decision making. Addison Wesley: Longman, 1995.

Stehlíková, N. Algebraic structure - restricted atithmetics. In Proceedings of the International Conference on the Teaching of Mathematics. University of the Aegean,

Samos, Greece, July 3-6, 1998, pp. 281-283. Published by John Wiley &: Sons, Inc. Ed. B. Barker.

Metriky

248

Views

181

PDF (Čeština) views