Jarkovská, L., Lišková, K., Obrovská, J., & Souralová, A. (2015). Etnická rozmanitost ve škole. Stejnost v různosti.
Bd.27,Nr.3(2017)
Banks, J. A. (2008). Diversity, group identity, and citizenship education in a global age. Educational Researcher, 37(3), 129–139.
ISOTIS. (2017). Setkání českých expertů k problematice vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí. Brno: Masarykova univerzita.
Kaleja, M., & Zezulková, E. (2017). Školská inkluze versus exkluze: Vybrané kontexty vzdělávání sociálně vyloučených dětí a žáků s potřebou podpůrných opatření. Ostrava: Ostravská univerzita.
Pančocha, K. (2013). Postižení jako axiologická kategorie participace. Brno: Masarykova univerzita.
Michalík, J., Baslerová, P., Felcmanová, L., Barvíková, J., Baslerová, P., Bucvanová, E., … Žampachová, Z. (2015). Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zdravotního nebo sociálního znevýhodnění. Olomouc: Univerzita Palackého.

Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2017 Helena Vaďurová