Segmentová morálka: empirická studie
Bd.19,Nr.1(2009)
V následujícím příspěvku se zabývám tématem morálního usuzování. Zkoumaná problematika je úzce vztažena na oblast ekonomického vzdělávání. Odtud také vychází základní úkol výzkumného projektu, který spočívá v analýze schopnosti studentů obchodních akademií řešit morální dilemata a následně v definování opatření vedoucích k účinnějšímu formování profesní etiky u absolventů obchodních akademií. Vytvoření vlastního měřícího nástroje morálního usuzování a jeho aplikace ve výzkumném projektu v oblasti ekonomického vzdělávání má vést k poskytnutí podkladů pro vytvoření systematického vzdělávání v oblasti podnikatelské etiky, a to nejen na úrovni středního ekonomického školství, ale systematicky jej provázat s úrovní etického vzdělávání na vysokých školách ekonomického zaměření a s požadavky praxe čili firemním etickým vzděláváním.
rozvoj morálního usuzování; Kohlbergova teorie; segmentovaná morálka; vzdělávání v morální oblasti; ekonomické vzdělávání
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society