Psychologické aspekty vizualizace
Bd.14,Nr.4(2004)
vizualizace; zrakové vnímání; vizuália; vizuální myšlení; senzorické etalony; fonémy; kognitivní psychologie; kognitivní imaginace; kognitivní fantazie; kognitivně-regulaění činitel; aktivizační potence vizuálií; afektivně-motivační funkce vizuálií; regen
Helus, Z. Psychologické problémy socializace osobnosti. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1973.
Linhart, J. Základy psychologie učení. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1986.
Neisser, U. Cognitive psychology. New York: 1967.
Piaget, J., InhelderovÁ, B. Predstavy. In Fraisse, P., Piaget, J. Inteligencia. Osobnosť. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladatelstvo, 1968, s. 73-121.
Spousta, V. Vidění je vědění - ke gnozeologickým aspektům vizualizace. Pedagogická orientace, 2003, č. 3, s. 22-27.
Spousta, V. Vizualizace jako tvořivý akt učitele. In Tvořivá škola. Sborník z celostátního semináře k problematice tvořivé školy. Brno: Paido, 1998, s. 89-95.
Wessels, M.G. Kognitive Psychologie. München-Basel: 1990.
Zaporožec, A. V. Úloha sociálních životních podmínek a vnímání v psychologickém rozvoji dítěte. Predškolská výchova, 1968, č. 2.
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2017 Vladimír Spousta