Postoje učitelů k přílivu nových technologií do škol
Bd.14,Nr.3(2004)
Abstract
Schlagworte:
informační technologie; Internet do škol; pedagogická kvalifikace v ICT
Příspěvek je zaměřen na vyhodnocení postojů samotných učitelů k informačním technologiím a multimediálním prostředkům a jejich využívání při výuce. Hledá cestu a způsob motivace učitelů
k dosažení určitého stupně pedagogické kvalifikace v ICT, aby byli schopni zajistit dostatečnou integraci ICT do všech předmětů na všech stupních vzdělávání.
k dosažení určitého stupně pedagogické kvalifikace v ICT, aby byli schopni zajistit dostatečnou integraci ICT do všech předmětů na všech stupních vzdělávání.
informační technologie; Internet do škol; pedagogická kvalifikace v ICT

Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2017 Anita Balcarová