Změny v roli učitele - nové akcenty v přípravě pro profesi
Roč.14,č.2(2004)
učitelé; vzdělávání; výchova; profesionální dovednosti; kompetence
Cassidy, T. Stress, Cognition and Health. London: Routledge, 1999.
Čermák, I. Hledání životních příběhů. Integrativní funkce narativního já. In Macek, Šafářová Integrativní funkce osobnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2000. s. 105 až 111.
Fontán A, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 1997.
Gillernová, I. Sociální dovednosti jako součást profesní kompetence učitele. Pedagogická orientace 2003, č. 2, s. 83-94.
Komárkova, R., Slaměník, I., Výrost, J. (ed.) Aplikovaná sociální psychologie III. Praha: Grada Publishing, 2001.
Mareš, J. Nové pohledy na vztah mezi učitelem a žáky. In Vedení školy. Praha: Raabe, 2002.
Muhlpachr, P. Sociální determinanty hodnotové orientace mládeže. In Rehulka, E., Rehulková, O. (ed.) Učitelé a zdraví. Brno: 2003.
Ostrowska, K. Doskonalenie nauczycieli - szanse i pułapki. Edukacja alternatywna. 1. Łódź: Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Kupieckiej, 2002, s. 137-145.
Sobotková, J. Rodinné rituály (Diplomová práce). Praha: FF UK, 2003.
Štech, S. Mezigenerační přenos mezi rodinou a školou. Transmise kultury a škola (Sborník). Praha: Francouzský ústav pro výzkum ve společenských vědách, 1998, s. 103 až 113.
Stetovská, I. Zkušenosti s využitím prvků balintovské skupiny ve vzdělávání učitelů. In Walterová, E. (ed.) Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém,. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2001, s. 201-204.
Valenta, J. Dramatická výchova a sociálně psychologický výcvik - srovnání systémů. Praha: ISV, 1999.

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2017 Iva Štětovská