Prosadí se evropská jazykové portfolio na našich školách?

Bd.14,Nr.1(2004)

Literaturhinweise

Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Strasbourg, 2000.

Rada Evropy: Společný evropský referenční rámec pro jazyky: učení, vyučování, hodnocení. Olomouc: Univerzita Palackého, 2001.

Little, D., Perclová,R. Evropské jazykové portfolio, příručka pro učitele a školitele. Praha: MŠMT, 2001.

Schneider, G. Wozu ein Sprachenportfolio? Funktionen und Merkmale des Europäischen Sprachenportfolios (Schweizer Version). Freiburg: Universität Frei bürg, 1999.

Schneider, G., Lenz,P. In anderen Sprachen kann ich. Skalen zur Beschreibung, Beurteilung und Selbsteinschätzung der fremdsprachlichen Kommunikationsfähigkeit. Umsetzungsbericht. Bern, 1999.

Glaboniat, M., Müler, M., a kol. Profile deutsch, Gemeinsamer europäischer Referenzrahmen. Berlin: Langenscheidt, 2002.

Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999.

Metriky

309

Views

112

PDF (Čeština) views