Nejsnadnější a nejoblíbenější pedagogické činnosti podle mínění středoškolských učitelů

Bd.13,Nr.4(2003)

Literaturhinweise

Bendl, S. Dotazníkové šetření o subjektivní obtížnosti učitelských činností. Pedagogika,1997, roč. 47, č. 1, s. 54-64.

Narodní program rozvoje vzdělávání v České republice. Bilá kniha. 1. vyd. Praha: MŠMT ČR a ÚVI, 2001. 98 s.

Šimoník, O. Začinající učitel. Brno: Paido, 1995.

Šrámek, R. K pedagogické způsobilosti učitelů odborných předmětů středních škol. Tn: Veselá, Z., Švec, V. (ed.) Proměny školy, učitele a žaka na přelomu tisicileti. Brno: Konvoj, 2001.

Šrámek, R. Jak dál v přípravném vzdělávání učitelů odborných předmětů. Pedagogická orientace, roč. 2002, č. 4, s. 110-111.

Metriky

314

Views

160

PDF (Čeština) views