Pozitivismus a fenomenologie: odpověď Ivo Jiráskovi
Bd.25,Nr.5(2015)
Clarke, A. E. (2005). Situational analysis: Grounded theory after the postmodern turn. Los Angeles: Sage.
Dewey, J. (1992). The collected works of John Dewey. L. A. Hickman (Ed.). Charlottesville: InteLex Corporation.
Dewey, J. (2001). Rekonštrukcia liberalizmu. Bratislava: Kalligram.
Dewey, J. (2012). Unmodern philosophy and modern philosophy. Carbondale: Southern Illinois University Press.
Husserl, E. (2006). Idejí k čisté fenomenologii a čisté filosofii II. Praha: Oikoymenh.
Gulová, L., & Šíp, R. (Eds.). (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi. Praha: Grada.
Charmaz, K. (2006). Constructing grounded theory. A practical guide through qualitative analysis. London: Sage.
Jirásek, I. (2015). Gulová, L., & Šíp, R. (2013). Výzkumné metody v pedagogické praxi. Pedagogická orientace, 25(3), 487–491.
Kulštrunková, A. (2015). Formování životní perspektivy u mladých lidí z dětských domovů. (Diplomová práce). Dostupné z: https://is.muni.cz/auth/th/210469/pedf_m/Diplomova_prace_Kulstrunkova.pdf
Lakoff, G. (2006). Ženy, oheň a nebezpečné věci. Praha: Triáda.
Latour, B. (2003). Nikdy sme neboli moderný. Bratislava: Kalligram.
Řiháček, T., Čermák, I., & Hytych, R. (2013). Kvalitativní analýza textů: čtyři přístupy. Brno: Masarykova univerzita.
Švaříček, R., Šeďová, K., Janík, T., Kaščák, O., Miková, M., Nedbálková, K. ... Zounek, J. (2014). Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry. Praha: Portál.
Thompson, E. (2007). Mind in life. Biology, phenomenology, and the science of mind. Cambridge: Harvard UP.Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2015 Radim Šíp