Transformace české školy a integrované vyučování
Bd.15,Nr.2(2005)
Příspěvek se zabývá integrovaným vyučováním v primární škole. Zavedení vyučování v integrovaných tématech umožňuje již schválený Rámcový vzdělávací program. Rozlišuje mezi pojmy integrované vyučování a integrované vzdělávání. Přináší výčet všech možností integrace v současné primární škole. Zabývá se projektovým vyučováním a integrovaným tematickým vyučováním v současné české škole. Ve stručnosti informuje i o postojích učitelů k integrování učiva.
Rámcový vzdělávací program; integrované vyučování; projektové vyučování; integrovaná tematická výuka; celoroční téma; měsíční podtémata; týdenní tematické části; dimenze inteligence
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society