Změny v Evropě, změny v nás
Bd.15,Nr.2(2005)
Vstup do Evropské unie klade náročnější požadavky na znalosti cizích jazyků, změnil se cíl výuky cizím jazykům a s tím souvisí i nutná změna přístupu učitelů k výuce cizích jazyků. V pregraduálním i v postgraduálním vzdělávání je třeba věnovat pozornost novým výukovým technologiím, rozmanitým metodám zaměřeným na komunikaci a na multikulturní výchovu. Do jaké míry učitelé francouzského jazyka používají multimédia, Internet a jak četné je partnerství se zahraničními školami odhalují výsledky průzkumu.
cíl výuky cizím jazykům; výukové metody; nové technologie; komunikace; reálie; multimédia; Internet; multikulturní výchova; pregraduální a postgraduální vzdělávání
![Creative-Commons-Lizenz](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International.
Copyright (c) 2014 Czech Pedagogical Society