1. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
Tomáš Janík, Karolína Pešková
ISBN 978-80-210-6396-9 ##plugins.generic.citedBy.year## 2013
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013
2. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
Tomáš Janík, Jan Slavík, Vladislav Mužík, Josef Trna, Tomáš Janko, Veronika Lokajíčková, Eva Minaříková, Jindřich Lukavský, Jiří Sliacky, Zuzana Šalamounová, Simona Šebestová, Naďa Vondrová, Pavel Zlatníček
ISBN 978-80-210-8258-8 ##plugins.generic.citedBy.year## 2016
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8258-2016
3. Mezinárodní srovnávací výzkumy školního vzdělávání v České republice: zjištění a výzvy
E. Potužníková, V. Lokajíčková, T. Janík
Pedagogická orientace ##plugins.generic.citedBy.vol## 24, ##plugins.generic.citedBy.issue## 2, ##plugins.generic.citedBy.firstpage## 185, ##plugins.generic.citedBy.year## 2014
https://doi.org/10.5817/PedOr2014-2-185
4. Učitel v předškolním vzdělávání a jeho příprava na profesi
Zora Syslová
ISBN 978-80-210-8476-6 ##plugins.generic.citedBy.year## 2017
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8476-2017